Vacature: Manager Customer Care & Operations (Fulltime)

Vacature: Manager Customer Care & Operations (Fulltime)

Ben jij die aanpakker, die kan omgaan met een ladder en een pot verf? En ben jij die creatief, die als geen ander begrijpt hoe een productiedag op rolletjes kan lopen? En ben jij die georganiseerde planner, die de dagelijkse gang van zaken in onze fotostudio’s soepel kan laten verlopen? En ben jij die mulitakser, die niet bang is om de telefoon op te nemen? Dan ben jij de aangewezen persoon voor deze uitdagende, diverse en verantwoordelijke rol binnen Atelier Oost Amsterdam.

Atelier Oost Amsterdam is op zoek naar een energieke Manager Customer Care & Operations om ons team te versterken. Een fulltime functie, waarbij de dagen gevuld zijn met de mooiste merken, creatieve teams en content creatie.

Wie zijn wij?
Atelier Oost Amsterdam biedt de mooiste fotostudio’s in Amsterdam Oost. Met drie locaties, die per dagdeel worden verhuurd aan de mooiste merken (onder andere Yumeko, &C en vtwonen) zijn wij koploper in de branche. Wij bieden een inspirerende omgeving voor fotografen, creatieven en bedrijven die hoogwaardige fotoshoots of producties willen uitvoeren. Bij ons is elke dag anders! Ons team is klein, gepassioneerd en werkt nauw samen om een uitstekende service en ervaring te bieden aan onze klanten.

Wat ga je doen?
Als Studio Manager ben jij het centrale aanspreekpunt en zorg je ervoor dat alles in en rondom onze studio’s op rolletjes loopt. Je werkzaamheden omvatten onder andere:

  • Organisatie en planning: coördineren van de verhuur van de studio’s, beheren van de agenda en zorgen dat reserveringen vlekkeloos verlopen.
  • Facilitair beheer: toezicht houden op kwaliteit, het onderhoud van de studio’s en zorgen dat deze altijd netjes en gebruiksklaar zijn.
  • Communicatie: Onderhouden van contact met klanten, leveranciers en het eigen team.
  • Administratie: beheren van boekingen, facturen en voorraad.
  • Ondersteuning van klanten: Je beantwoordt dagelijkse mail, Whatsapp en vragen per telefoon. Daarnaast zorg je ervoor dat huurders goed voorbereid zijn met alles hebben wat ze nodig hebben voor een succesvolle fotoshoot of productie en tevreden naar huis gaan.
  • Team: Inplannen, enthousiasmeren en updaten van het team, het organiseren van de kwartaal-borrels en het jaarlijkse kerstdiner.


Wie zoeken wij?
Wij zoeken de beste Studio Manager ooit, die:

  • Ervaring heeft in een vergelijkbare rol of organisatie.
  • Goed kan plannen en overzicht houdt in een dynamische omgeving.
  • Communicatief sterk is, zowel in het Nederlands als Engels.
  • Een flexibele en klantgerichte instelling heeft.
  • Zelfstandig op locatie kan werken, tijd kan managen en ook een echte teamspeler is.
  • Gek is op fotografie, video en social media.
  • Woonachtig is in Amsterdam en omgeving.


Wat bieden wij?

  • Een inspirerende werkomgeving in de mooiste fotostudio’s van Amsterdam.
  • Veel ruimte voor eigen initiatief, tijdsindeling en creatieve concepten.
  • Een informele, open en betrokken werksfeer.
  • Een marktconform bruto salaris van €3.000 – €3.500, afhankelijk van ervaring.
    • Wij zoeken iemand in loondienst en geen freelancer.


Interesse?

Herken jij jezelf in deze beschrijving en zie je het zitten om ons team te versterken? Dan hebben we jou nodig! Stuur dan je CV en een video waarin je jezelf voorstelt – én ons overtuigt waarom JIJ dé beste Studio Manager in de geschiedenis van Atelier Oost Amsterdam zult zijn – naar jobs@atelieroost.amsterdam voor 31-01-2025.

We kijken ernaar uit om van je te horen!